بورس را در خانه سرمایه یاد بگیرید و علمی سرمایه گذاری کنید
زمان مطالعه: 5 دقیقه

بورس را در خانه سرمایه یاد بگیرید و علمی سرمایه گذاری کنید

این‌روزها تقریبا همه به دنبال این هستند که با راه و روشی مناسب به سرمایه‌گذاری بپردازند. عده‌ای که حاضر به پذیرش هیچ ‌گونه ریسک و خطری نیستند به سراغ سپرده‌گذاری...
۳۰
دی

باشگاه اپلیکیشن

این‌روزها تقریبا همه به دنبال این هستند که با راه و روشی مناسب به سرمایه‌گذاری بپردازند. عده‌ای که حاضر به پذیرش هیچ ‌گونه ریسک و خطری نیستند به سراغ سپرده‌گذاری بانکی می‌روند. خب! این هم روشی است اما به کمک آن هرگز آرزوی سرمایه‌گذاری سودآور و ثروتمند شدن به تحقق نمی‌پیوندد. در میان روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری، ورود به بورس و فعالیت در آن می‌تواند راهنمای شما در مسیر موفقیت مالی باشد. بورس، نه معامله‌بازی‌های بیهوده است، نه مانند سایر زمینه‌های سرمایه‌گذاری (مثلا مسکن و ارز)‌ پر از نوسانات غیرقابل مدیریت کردن. آشنایی با مفاهیم بازار بورس و ورود به بازار بورس از روش‌هایی است که فقیر و غنی نمی‌شناسد و می‌تواند وضعیت مالی‌تان را از این رو به آن رو کند.

آموزش بورس ؛‌ زمینه مناسب سرمایه‌گذاری برای همه

آموزش بورس می‌تواند برای همه مفید واقع شود. فرقی ندارد که شما فردی متمول به شمار می‌روید یا سرمایه اندکی دارید. در هر حال، تنها با چند صد هزار تومان به راحتی می‌توانید ورود به بازار بورس را تجربه کنید و در آن شروع به فعالیت نمایید. هیچ محدودیتی برای ورود به این بازار وجود ندارد. اما محدودیت اصلی در این است که شما زمانی موفق خواهید شد که با مفاهیم بورس مانند عرضه اولیه سهام یا بورس چیست و… ، به خوبی آشنا شده باشید. بدون علم و آگاهی و با بی‌گدار به آب زدن به جایی نخواهید رسید. با دانش و آگاهی می‌توانید با ورود به بازار بورس به نتایج خوبی برسید. کلیدی‌ترین موضوع در فعالیت در بازار بورس، توانایی تصمیم‌گیری صحیح است. تصمیم‌گیری، زمانی صحیح است که به شما کمک ‌کند تا برای سرمایه در دسترستان پیش‌بینی‌هایی منطقی داشته باشید. تصمیم‌گیری‌های عقلانی و مناسب با وجود اشراف به پیچ‌وخم‌های بازار بورس و استفاده صحیح از تحلیل‌های مختلف به دست می‌آیند.

ارزش فعالیت در بورس و یادگیری آن در خانه سرمایه چیست؟

بازار بورس، بستری فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاری سالم و کلان است. البته همه چیز به رویکردتان نسبت به سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی بستگی دارد ولی باور کنید که بازار بورس در طول سالیان دراز از جمله بهترین مکان‌هایی بوده است که توانسته افراد آگاه و هوشمند را به درآمد و سود برساند. ریسک و خطر از دست دادن سرمایه در این بازار وجود دارد اما با یادگیری دقیق مسیرهای آن می‌توانید این ضرر و آسیب‌ها را به حداقل ممکن برسانید. به شکلی که ضررها در مقابل سودی که کسب می‌شود به کمترین حد برسند. کمک گرفتن از دوره‌های آموزشی تخصصی بورس، شما را با مفاهیمی آشنا می‌کند که در فعالیت‌ها و معاملات بورسی به آنها نیاز دارید. البته نباید فکر کنید که دوره‌ها، حکم دارویی معجزه‌آسا و جادویی دارند و فی‌الفور می‌توانند شما را به میلیاردهایی سوار بر لیموزین بدل کنند. در واقع، میزان توجه، زمانی که برای تمرین و یادگیری اختصاص می‌دهد و در یک کلام تلاش‌تان هم در این مسیر ضروری و مهم است. اما مجموعه‌هایی که تجربه خوبی در آموزش بورس دارند به شما کمک می‌کنند تا تلاش‌های‌تان برای یادگیری به ثمر بنشیند.

دوره‌های خانه سرمایه؛ عادی و نوین

خانه سرمایه با شناخت نیازهای آموزشی و آگاهی از شرایط و خواسته‌های دانشجویان و افراد خواهان یادگیری بورس، خدمات آموزشی خود را در دو محور پیگیری می‌کند؛ دوره عادی (حضوری) و دوره نوین (غیرحضوری). در دوره‌ عادی، امکان حضور در کلاس‌های مجموعه آموزشی خانه سرمایه مقدور است و در دوره نوین هم از طریق وبسایت خانه سرمایه، امکان استفاده از تجربیات اساتید مهیا شده است. در زمینه دریافت شهریه خدمات آموزشی هم همکاری‌های لازم برای ایجاد شرایطی مطلوب برای دانشجویان در نظر گرفته می‌شود. دیگر فرقی نمی‌کند که اهل آموزش از طریق شرکت در کلاس‌های حضوری هستید و این سبک را بیشتر می‌پسندید یا دوست دارید بنا به دلایل مختلف در کلاس‌های غیرحضوری شرکت کنید، در هر حال، برای‌تان امکانات آموزشی لازم در خانه سرمایه فراهم شده است.

این روزها که گرفتاری‌های زندگی بیش از هر زمان دیگری است و مشکلاتی مانند ترافیک و دشواری مدیریت زمان از دغدغه‌های بیشتر افراد به شمار می‌رود، دوره‌های غیرحضوری می‌تواند به یکی از بهترین روش‌های آموزش بدل شود. دوره غیرحضوری خانه سرمایه موسوم به دوره نوین، برای کسانی است که شرایط حضور در دوره‌های حضوری را ندارند اما به دنبال یادگیری مباحث بورسی به طور دقیق و کامل هستند. باید بدانید که هدف خانه سرمایه به جیب زدن سودهای کلان با شعارهای تبلیغاتی نیست. هدف مجموعه خانه سرمایه از ابتدای راه‌اندازی، دست‌یابی به تعاملات برد-برد بوده و هست. اساتید و مدیریت این مجموعه که در فعالیت‌های تجاری و اقتصادی به موفقیت‌های زیادی رسیده‌اند و سوابقی قابل تأمل دارند، به پیش‌برد اهداف برد-برد در تعاملات و ارتباطات بسیار وارد هستند. پس نگران نتیجه نباشید و اگر قصد یادگیری بورس را دارید، هوشمندانه به سراغ آموزش بروید.

ارائه مدرک بین المللی بورس

هر فرایند موفقی باید به نتیجه‌ای مطلوب و ملموس ختم شود. شرکت در دوره‌های مختلف خانه سرمایه هم علاوه بر اینکه به شما اطلاعاتی جامع و کاربردی درباره حضور و فعالیت در بورس می‌دهد، با معرفی شما به سازمان فنی و حرفه‌ای همراه است. خانه سرمایه، تنها مجموعه‌ای است که مجوزهای لازم برای معرفی دانش‌آموختگان خود به سازمان فنی و حرفه‌ای برای شرکت در آزمون نهایی آمادگی ورود به بورس را داراست. مدرکی که از این سازمان اخذ می‌شود، قابلیت ارائه به نقاط مختلف دنیا را دارد و اعتبار بین‌المللی آن بسیار بالاست. سازمان جهانی کار هم مدرک صادره از سازمان فنی و حرفه‌ای را تایید می‌کند. هیچ مرکز آموزشی دیگری در حوزه بورس در ایران به جز خانه سرمایه، از این امکان یعنی معرفی دانش‌آموختگان به سازمان فنی و حرفه‌ای برای شرکت در آزمون و دریافت مدرک معتبر برخوردار نیست.

شرکت در دوره عادی و نوین مجموعه آموزشی خانه سرمایه به شما کمک می‌کند تا قدم‌هایی محکم و صحیح در بازار بورس بردارید. گواه موفقیت‌های این دوره‌ها، فارغ‌التحصیلانی است که نتایجی مثبت گرفته‌اند و می‌توانند به عنوان الگویی مناسب، چشم‌انداز موفقیت را برای‌تان ترسیم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این مطالب را حتما بخوانید