چطور از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟
زمان مطالعه: 3 دقیقه

چطور از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

چطور از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟ اینستاگرام به عنوان تنها شبکه‌ی اجتماعی جهانی که در ایران به راحتی در دسترس است، یک فرصت ایده‌ال برای درآمدزایی است. با وجود اینکه...
۸
بهمن

باشگاه اپلیکیشن

چطور از اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

اینستاگرام به عنوان تنها شبکه‌ی اجتماعی جهانی که در ایران به راحتی در دسترس است، یک فرصت ایده‌ال برای درآمدزایی است. با وجود اینکه بیشتر امکانات تجاری اینستاگرام به صورت مستقیم در ایران بسته است، اما هر جا که مخاطب باشد، فرصت کسب درآمد هم هست.

به صورت کلی برای درآمدزایی از اینستاگرام، شما این سه مرحله را طی کنید:

  1. یک پیج خوب راه‌اندازی کنید
  2. تعداد فالوور خود را ( با توجه به مخاطب هدف) افزایش دهید
  3. به صورت مستقیم (فروش) یا غیرمستقیم ( تبلیغات و برندسازی) کسب درآمد کنید

به نظر ساده است، اما اصلا اینطور نیست. به همین دلیل هم توصیه می‌کنیم در دوره آموزش کسب و کار اینستاگرامی همیارآکادمی شرکت کنید و اصول کسب درآمد آنلاین را یادبگیرید.

برای درآمد زایی از اینستاگرام روش های متنوعی وجود دارد که ما به بررسی چند نوع از آنها می‌پردازیم :

تبلیغات بصورت مستقیم:

اگر فالوور مرتبط با یک موضوع خاص داشته باشید، حتی با وجود فالوور کم هم می‌توانید تبلیغات مستقیم محصولات یا خدمات مرتبط با آن فالوورها را داشته باشید و از این راه کسب درآمد کنید. البته با داشتن فالوور بالا می‌توانید دامنه‌ی محصولات و تبلیغات را هم افزایش دهید.

فروش کالا یا خدمات:

یک روش دیگر این است که خودتان به صورت مستقیم از طریق پیج، کالا و خدمات خودتان را بفروشید. با وجود اینکه در ایران سرویس فروشگاهی اینستاگرام کار نمی‌کند، ولی این روش درآمدزایی در ایران خیلی رونق دارد و اتفاقامردم هم از پیج‌ها خرید دارند.

البته در این مورد نوع محصول خیلی مهم است. به صورت کلی و به عنوان یک نکته، محصولات مرتبط با خانم‌ها بهتر در اینستاگرام فروخته می‌شود.

برندینگ

در این روش، شما نه دنبال فروش مستقیم هستید و نه دنبال کسب درآمد. هدف فقط معرفی محصولات شما، شرکت، برند و حتی خود شماست. برندنیگ هم در نهایت به درآمدزایی می‌رسد ولی نه به صورت مستقیم.

برای برندنیگ خوب در اینستاگرام لازم است که مزیت‌های خود را به صورت مستقیم و مدام به مشتری نمایش دهید. برندینگ یکی از مسائل مهم در کسب درامد اینترنتی است.

فروش فالور ها،لایک و کامنت:

این مورد هم یکی از مواردی است که در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد.اگر پیج شما دارای فالوور های زیادی باشد،شما می توانید فالور ها و یا حتی لایک و کامنت های خود را به افرادی که نیاز دارند بفروشید و مبلغی را بصورت توافقی بابت هر فالور دریافت کنید.

خب حالا چطوری؟ خیلی ساده شما از یک پیج مبلغی را دریافت می‌کنید و در ازای آن از فالوورهای خود می‌خواهید که آن پیج را فالو کنند یا مثلا پست‌های آن را لایک کنند و … این روش برای افزایش فالوور، خیلی بهتر از خرید فالوور فیک است.

معمول ترین روش برای این کار این است که شما یک ویدئو از خودتان استوری کنید و خیلی مستقیم درخواست کنید که فالوورهای شما، آن پیج خاص را فالو کنند.

رمز موفقیت در اینستاگرام

از هر روشی که می‌خواهید در اینستاگرام کسب درامد کنید، باید خودتان حضور فعال داشته باشید و این مسئله فقط با این سه شرط ممکن است:

  1. فعالیت مدام برای زمانی زیاد
  2. ارائه‌ی محتوای با کیفیت
  3. انتخاب درست مخاطب هدف

اگر این سه مورد را رعایت کنید، بعد از مدتی پیج شما خود به خود رشدش را شروع می‌کند و خواهید دید که در زمان کوتاهی پول، خودش به سراغ شما می‌آید. یعنی افرادی که پیج شما را برای تبلیغ مناسب می‌بینند، از شما در مورد قیمت تبلیغات در پیج می‌پرسند. در نهایت آنچه مهم است، جدی نگاه کردن به اینستاگرام است. باید در مورد اینستاگرام و درامد از آن دید جدی و بلندمدت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این مطالب را حتما بخوانید