اپلیکیشن‌‌های موبایل از چه طریق به کسب و کار شما رونق می بخشند؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه

اپلیکیشن‌‌های موبایل از چه طریق به کسب و کار شما رونق می بخشند؟

دنیای جدیدی که تجارت الکترونیک با استفاده از اپلیکیشن های موبایل و برنامه های کاربردی بسیار زیادی که در اختیار صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار...
۱۸
اسفند

باشگاه اپلیکیشن

دنیای جدیدی که تجارت الکترونیک با استفاده از اپلیکیشن های موبایل و برنامه های کاربردی بسیار زیادی که در اختیار صاحبان مشاغل و کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار داده، توانسته عصر نوینی برای افزایش و رونق اقتصاد فعالان بازارهای مختلف در بر داشته باشد.
کسب درآمد بدون تجارت الکترونیک تا کجا؟ کسب درآمد بدون استفاده از اپلیکیشن های موبایل و برنامه های کاربردی تا چه وقت؟ و سوال هایی از این دست امروزه کاملا منسوخ هستند چرا که هر کسب و کاری که هیچ ارتباطی با این حوزه برقرار نکرده باشد به زودی محکوم به سقوط و نزول در بازار فروش و ارائه ی خدمات گوناگون به مخاطبین و مشتریان بالقوه است.

 

 

ضرورت استفاده از اپلیکیشن های موبایل:


امروزه حوزه های بزرگ اقتصادی در سراسر دنیا اعم از بورس های بزرگ دنیا، بازارهای طلا و سکه، جواهرات و بسیاری از خرده فروشان معتبر به این موضوع پی برده اند که از چه طریقی می توانند رابطه نزدیک و صمیمی تری با مشتریان خود داشته باشند. این کسب و کارها که به طور ویژه به تجارت الکترونیک و کاربرد اپلیکیشن های موبایل نگاه می کنند به این موضوع رسیده اند که با استفاده از این ابزار های نسبتا کم هزینه تر می توانند خیلی راحت و آسان در جیب مردم جای بگیرند تا بخشی از سهم بازار خود را از این طریق افزایش دهند.
امروزه پیدا کردن راه های جدید و ارزشمند مانند استفاده از اپلیکیشن های موبایل برای کسب و کارها و رونق اقتصادیشان از نان شب نیز واجب‌تر است چرا که ضمانت حفظ ثبات و عملکرد بهتر آنها در میان مخاطبین و کاربران واقعی آنهاست.
دنیای تجارت الکترونیک به مرزی از توسعه و پیشرفت رسیده که اپلیکیشن‌های موبایل و استفاده از آنها در محیط های مختلف به سرعت در حال رشد است. بسیاری از کسب و کارها بر این نکته تأکید دارند که بتوانند مشتریان خود را به خوبی در فرایند خود درگیر کنند یا در حقیقت بتوانند آنها را بخشی از مجموعه اقتصادی خود قلمداد کنند.


آمارهای موجود از تولید اپلیکیشن های موبایل در سال گذشته، شتاب غیر قابل تصوری را نشان می دهد به گونه ای که میزان یا تعداد دانلود های انجام شده برای این اپلیکیشن ها، رقمی فراتر از تعداد افراد روی این کره خاکی است. نگاه هوشمندانه ی کسب و کارهایی که دید بازی به آینده دارند به یکی از روش‌هایی ختم می‌شود که در نهایت تجارت الکترونیک پیش پای آنها قرار می دهد.
اپلیکیشن های موبایل را می توان مسیر روشن امروز و فردای مشاغلی دانست که به دنبال کسب سود بیشتر و افزایش سهم بازار خود هستند.


فردای طراحی اپلیکیشن های موبایل:


ساخت یک اپلیکیشن موبایل شاید اولین و ابتدایی ترین گام برای توسعه یک کسب و کار قلمداد شود. پس از ساخت یک برنامه کاربردی باید به خوبی به این موضوع پرداخته شود که چگونه و با طی کردن کدام مسیر می توان به موفقیت رسید؟ در زمانه ای که شاید در هر ثانیه چندین مورد اپلیکیشن موبایل با موضوعات مختلف در سراسر دنیا تولید شود، چه عناوین و موضوعاتی است که موجب پیشرفت پلکانی یا مرگ نابهنگام و زودرس یک برنامه کاربردی موبایل می شود؟
جهشی در بازار تولید و مصرف اپلیکیشن های موبایل در حال ایجاد است که اهمیت مطالعه در مورد چگونگی کارکرد ابزارهای گوناگون برای رشد را بیشتر از قبل می کند. اینکه با چه سبک و نگاه از کاربرانی روبرو هستید یا اینکه آینده اپلیکیشن موبایل شما به چه سمت و سویی خواهد بود، می‌تواند اثربخشی قابل توجهی در روند توسعه یا سقوط برنامه اولیه شما باشد.

 

 

اپلیکیشن های موبایل چگونه فراگیر شدند؟


روند رشد و توسعه پلتفرم های همراه به خصوص گوشی‌های موبایل و فناوری‌های ساخت آن به اندازه ای بوده که خیلی سریع به متن زندگی جوامع مختلف ورود کرده است. این مسئله هنگامی که به دغدغه اول ارتباطی مردم تبدیل شود، می‌تواند به راحتی بر سر زبان‌ها بیفتد تا ضرورتِ داشتن آن بیش از هر ابزار دیگری برای افراد مهم باشد.
هنگامی که گوشی های موبایل تا سطوح تولید برنامه های مختلف، بازی های جذاب و سرگرم کننده و استفاده از فضای آنلاین و اینترنت گسترش پیدا کردند، به قدری تکامل یافتند که از این به بعد به طور خاص وسیله ای برای برقراری تماس یا ارسال پیامک محسوب نمی‌شوند. تلفن های همراه امروزه با استفاده از اپلیکیشن های موبایلی بسیار پیشرفته و البته در تمام حیطه هایی که به ذهن می‌رسد، وسیله ای برای برقراری ارتباطات مختلف تصویری، پرداخت های تلفنی و اینترنتی، جستجو برای یافتن ابزارها و امکانات مختلف، مسیریابی و بسیاری دیگر از عناوین جذابی شدند که تقریباً به طور روزانه در حال پیشرفت است.

 

چالش تکنولوژی ها و اپلیکیشن های موبایل:


تکنولوژی های طراحی و ساخت عناوین مختلف و جذاب در گوشی های هوشمند، اپلیکیشن های موبایل و موضوعات مختلف موجود در آن را به شدت به چالش کشانده است. این چالش در نهایت به تولید عناوین جدید و اپلیکیشن های خلاقانه منجر می شود.
بد نیست نگاهی به برخی از موضوعات و گرایش‌های پرمخاطب کاربران بیندازیم تا به اهمیت و این موضوع که اپلیکیشن های موبایل چگونه موجب رشد کسب و کارهای مختلف می شوند پی ببریم:
⦁ ذخیره سازی داده ها:
این برنامه ها در بخشی به عنوان ایجاد امنیت و فضایی برای ذخیره امن داده های افراد و در بخشی نیز برای دریافت اتوماتیک و ذخیره سازی هوشمند داده ها برای استفاده‌های بعدی انجام می گیرد.
⦁ ایجاد ارتباطات عمیق و گسترده:
شاید مهمترین و پر رنگ ترین مسئله در اپلیکیشن های موبایل نحوه تعاملات و وسعت آن برای مخاطبین بسیار زیاد گوشی‌ باشد.
⦁ سهولت در خرید و فروش:
سایت های معتبر زیادی سالهاست که در زمینه خرید و فروش اینترنتی فعالیت می‌کنند. این سایت ها امروزه به عنوان یک برند می توانند اپلیکیشن های موبایل را برای دسترسی بهتر در اختیار کاربران قرار دهند.
⦁ برنامه ریزی های روزانه و کلان کاری:
شکل زندگی و مشغله زیاد افراد به گونه ای شده که بسیاری از کارها ممکن است در طول روز به ذهنشان نیاید، اپلیکیشن های موبایل با شناسایی این بستر به شکلی کاملاً بهینه و کاربرپسند، وظیفه برنامه‌ریزی و زمان‌بندی ها را برعهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این مطالب را حتما بخوانید