ساخت اپلیکیشن مارکت پِلیس - باشگاه اپلیکیشن - ساخت اپلیکیشن و طراحی اپلیکیشن های پولساز

ساخت اپلیکیشن مارکت پِلیس

طراحی اپلیکیشن و هزینه اپلیکیشن مارکت پِلیس و چند‌فروشندگی
تلفن تماس:۹۱۰۷۰۰۳۴-۰۲۱

اپلیکیشن مارکت پلیس یا چند‌فروشندگی چیست؟

اپلیکیشن مارکت پلیس یا اپلیکیشن چند فروشندگی بستری است که فروشنده های مختلف اجناس و خدمات می توانند در آن به ارائه محصولات و خدمات خود مشغول شوند.در واقع مدیر مارکت پلیس هیچ محصول یا خدمتی ارائه نمی دهد بلکه بستری را برای دیگران فراهم کرده تا دیگران به این کار مشغول شده و مدیر مارکت پلیس از آنها کمیسیون دریافت کند. در مارکت پلیس ها هر فروشنده یک پنل مدیریتی جداگانه برای ثبت محصول و خدمت خود دارد و می تواند از همان پنل سفارشات خود را مدیریت کند. وطیفه اصلی مدیر مارکت پلیس تبلیغات و مارکتینگ برای شناساندن فروشگاه خود به مشتریان بیشتر است تا فروشنده های بیشتری رغبت کنند در این بستر فعالیت کنند. مارکت پلیس ها در حوزه های مختلفی کاربرد دارند و در واقع هر بستری که متشکل از چندین فروشنده و کسب و کار باشد مارکت پلیس نامیده می شود. مارکت پلیس ها را می توانید در سایتهای فروشگاهی،خدماتی،آگهی،آموزشی و ... استفاده کنید.

اپلیکیشن مارکت پلیس یا چند فروشندگی اپلیکیشنی است که فروشنده‌های متعددی برای ارائه خدمات و محصولات دارد

اپلیکیشن چند‌فروشندگی مناسب چه مشاغلی است؟

اپلیکیشن چندفروشندگی در کسب و کارهای مختلف

می توان گفت هر موضوع کسب و کاری را می توان در قالب یک مارکت پلیس ارائه کرد.به عنوان مثال شما یک اپلیکیشن فروشگاهی دارید و محصولات خود را به فروش می رسانید،در کنار آن می توانید از محصولات دیگران نیز استفاده کنید و آن ها را نیز به فروش برسانید.حال اگر دسترسی وارد کردن محصولات و مدیریت سفارشات را هم برای فروشنده های دیگر ارائه دهید و از فروش آنها کمیسیون دریافت کنید فروشگاه خود را به یک مارکت پلیس تبدیل کرده اید. مارکت پلیس ها در اپلیکیشن های فروشگاهی،خدماتی،آگهی،املاک،فروش خودرو،آموزشی و بسیاری از موضوعات دیگر استفاده می شوند و بسیاری از کسب و کار ها سراغ مارکت پلیس ها رفته اند.چرا که دیگر هزینه تامین کالا در این مدل وجود ندارد و هر فروشنده ای خدمت و محصول خود را تامین می کند و به فروش می رساند.

مارکت پلیس‌ها در اپلیکیشن‌های فروشگاهی، خدماتی،آگهی،املاک،فروش خودرو،آموزشی و بسیاری از موضوعات دیگر استفاده می شوند

مزایای مارکت پلیس برای فروشنده ها:

فروش آسان تر محصول یا خدمت خود
تمرکز روی ارائه خدمت یا محصول
حذف هزینه بازاریابی و تبلیغات
معرفی در بازاری گسترده که قبلا در آن حضور نداشتند
در دسترس بودن برای همه

چند نمونه از اپلیکیشن مارکت پلیس
در انواع کسب و کارها

اپلیکیشن مارکت پلیس در کسب و کارهای مختلف
نمونه اپلیکیشن چندفروشندگی آگهی

همه اپلیکیشن دیوار را می شناسید.این اپلیکیشن یک مارکت پلیس آگهی است.در واقع هر فردی می تواند در هر موضوعی آگهی خود را ثبت کند و مشتری خود را پیدا کند.اپلیکیشن دیوار یک مارکت پلیس آگهی عمومی محسوب می شود چرا که برای همه موضوعات از جمله املاک،خودرو،وسایل منزل و... اجازه ثبت آگهی دارید و به راحتی می توانید کالا یا خدمت خود را از طریق این اپلیکیشن تبلیغ کنید.

نمونه اپلیکیشن چندفروشندگی خدماتی

بسیاری از افراد و شرکت ها خدمات مختلفی ارائه می دهند اما مشکل اصلی آنها عدم جذب مشتری کافی است.مارکت پلیس های خدماتی این بستر را برای ارائه دهندگان خدمات فراهم کرده است که با راحتی خدمت خود را معرفی کنند تا از این طریق به جذب مشتری بپردازند.مسئولیت پیدا کردن مشتری آن خدمت بر عهده مارکت پلیس خدماتی است و خدمت دهنده فقط بر روی ارائه خدمت تمرکز دارد. از بین نمونه های موفق ایرانی می توان به مارکت پلیس آچاره و استادکار اشاره کرد.در این مارکت پلیس خدماتی از جمله نظافت منزل،خدمات تاسیسات،نقاشی ساختمان،خدمات پزشکی،خدمات برقی،خدمات اسباب کشی و بسیاری از خدمات دیگر ارائه می شود.

نمونه اپلیکیشن چندفروشندگی فروشگاهی

دیجی کالا زمانیکه که کار خود را شروع کرد یک فروشگاه اینترنتی محسوب می شد اما چندیست که مدل درآمدی خود را به یک فروشگاه مارکت پلیس تغییر داده است و در حال حاضر بزرگترین مارکت پلیس فروشگاهی است که در ایران فعالیت می کند.فروشنده های اجناس مختلف می توانند در پنل فروشنده دیجی کالا عضو شوند و شروع به فروش محصولات خود کنند.مابقی کارها از جمه مارکتینگ،تبلیغات و ارسال سفارش بر عهده دیجی کالا است و این برای بسیاری از فروشندگان خیلی جذاب است چرا که بسیاری از هزینه های آنها را کاهش داده است.

نمونه اپلیکیشن چندفروشندگی رستوران

اینکه یک رستوران به تنهایی اپلیکیشنی برای سفارش از مشتریان خود داشته باشد شدنی است اما مشتریان زیادی از آن استقبال نکرده اند چرا که بسیاری از مشتریان دوست دارند در یک اپلیکیشن تنوع های مختلف غذایی را مشاهده کنند.از این روی مارکت پلیس های رستوران و تهیه غذا خیلی سریع محبوبیت بالایی پیدا کردند. اسنپ فود یک مارکت پلیس رستوران و تهیه غذا محسوب می شود که مشتریان به وسیله آن می توانند نزدیک ترین رستوران ها با تنوع های غذایی مختلف را در آن پیدا کنند و سفارش خود را ثبت کنند.

انتخاب فریم ورک بک اند در باشگاه اپلیکیشن

هر اپلیکیشنی برای ذخیره اطلاعات خود و نمایش آن به مشتریان نیاز به یک دیتابیس دارد.همچنین برای اینکه اطلاعات دیتابیس پردازش شود و عملیات مورد نیاز روی آن انجام شود حتما نیاز است که یک فریم ورک با آن ارتباط برقرار کند.فریم ورک های زیادی برای اینکار طراحی شده اند که بسته به نوع نیاز آن اپلیکیشن یکی از آنها انتخاب می شود.در باشگاه اپلیکیشن انتخاب ما یکی از دو فریم ورک وردپرس یا لاراول است. همه فریم ورک ها برای ارتباط با اپلیکیشن نیاز به کدنویسی و یا در اصطلاح نوشتن api دارند.

وردپرس و لاراول به عنوان بک‌اند اپلیکیشن

وردپرس به عنوان بک‌اند اپلیکیشن

وردپرس یک سیستم بسیار محبوب و رایج است که بسیاری از امکانات آن توسط پلاگین های مختلف قابل انجام است.همچنین وردپرس به زبان php نوشته شده است و به راحتی قابل توسعه است.با استفاده از وردپرس می توانید اپلیکیشن های متنوعی مثل اپلیکیشن های فروشگاهی،اپلیکیشن های خدماتی،اپلیکیشن های آگهی،اپلیکیشن های خبری و بسیاری از موضوعات دیگر را طراحی کنید.البته که برای پیاده سازی اپلیکیشن توسط وردپرس حتما باید کدنویسی اختصاصی روی آن انجام گیرد.اگر شما یک کسب و کار کوچک هستید و قصد دارید با کمترین هزینه یک اپلیکیشن حرفه ای داشته باشید برای شروع پیشنهاد ما حتما انتخاب وردپرس است.چرا که وردپرس برای کسب و کارهای کوچک بسیار جذاب،کم هزینه و مطمئن است.

وردپرس برای کسب و کارهای کوچک بسیار جذاب،کم هزینه و مطمئن است

لاراول به عنوان بک‌اند اپلیکیشن

لاراول یکی از فریم‎ ورک‎ های زبان PHP است که برای توسعه اپلیکیشن ‎های مختلف استفاده می شود.از این فریم ورک بیشتر در پروژه های بزرگ تر استفاده می شود چرا که اکثر بخش های آن نیاز به کدنویسی اختصاصی دارد.سرعت و امنیت بالاتر آن نسبت به وردپرس و دیگر فریم ورک ها یکی از مزیت های بسیار مهم لاراول برای استفاده در پروژه های بزرگ تر است.

برای انتخاب بهترین فریم‌ورک برای اپلیکیشن شما کارشناسان باشگاه اپلیکیشن به شما کمک خواهند کرد

جدول مقایسه وردپرس و لاراول

زمان اجرای پروژه

متوسط

بالا

هزینه اجرای پروژه

متوسط

بالا

امنیت

خوب

بسیار بالا

قابلیت توسعه

بدون محدودیت

بدون محدودیت

سرعت اجرا

خوب

بسیار بالا

پنل مدیریتی

آماده

کدنویسی می شود

اپلیکیشن با ترافیک زیاد

خوب

بسیار عالی

با هر دو فریم ورک می توان هر اپلیکیشنی طراحی کرد و هیچ محدودتی وجود ندارد.اما موارد تخصصی تر و فنی وجود دارد که شاید در شروع بسیار مهم باشد و برای انتخاب کارشناسان باشگاه اپلیکیشن به شما کمک خواهند کرد.

امکانات بسته پایه اپلیکیشن مارکت پلیس

امکان تعریف بی نهایت فروشنده و ارائه دهنده خدمت
عضویت فروشنده ها با سیستم احراز هویت توسط مدیر مارکت پلیس
مدیریت پورسانت و کمیسیون توسط مدیر مارکت پلیس بصورت جداگانه
پنل مدیریتی کامل برای هر فروشنده
مدیریت مستقل همه خدمات یا محصولات توسط فروشنده ها
دسته بندی فروشنده ها بر اساس فیلترهای مختلف مثل استان،شهر،نوع خدمت،میزان محبوبیت و ...
گزارش گیری دقیق از هر فروشگاه بصورت مجزا و گروهی
ثبت تسویه حساب توسط فروشنده ها در زمان های مختلف
افزودن محصول بصورت نامحدود
مدیریت توسط چند مدیر
گزارشات دقیق
ورود و عضویت با شماره موبایل
انبار محصولات
فروش تکی و عمده
جستجوی پیشرفته
کوپن تخفیف برای مشتریان
درج امتیاز و دیدگاه مشتری
ارسال پیامک آنی
نمایش محصولات پربازدید به کاربران
متصل به تمامی درگاه های پرداخت
امکان نمایش واحدهای پولی مختلف
بی نهایت ویژگی برای محصول
امکان تعیین روش های متنوع حمل و نقل

امکانات بسته پیشرفته اپلیکیشن مارکت پلیس

همه امکانات بسته پایه اپلیکیشن مارکت پلیس + امکانات پایین
تعیین محدوده جغرافیایی از طریق نقشه
پیدا کردن نزدیک ترین فروشگاه با توجه به GPS مشتری
امکان تعریف پیک ها مختلف و روش های حمل و نقل متنوع برای هر فروشگاه
امکان تسویه حساب اتوماتیک برای فروشگاه ها

مراحل ساخت اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در چند مرحله و به چه صورت توسط باشگاه اپلیکیشن انجام می شود

2 طراحی گرافیک و دیتابیس

بعد از طراحی پلن کلی اپلیکیشن نوبت به طراحی گرافیک اپلیکیشن متناسب با متدهای روز است.در این بخش دیتابیس اپلیکیشن نیز همزمان طراحی خواهد شد.گرافیک طراحی شده در این مرحله برای شما ارسال خواهد شد تا نسبت به تایید یا عدم تایید آن اقدام کنید.در صورت عدم تایید طرح گرافیکی دیگری برای شما طراحی خواهد شد

4تست نهایی و تحویل

بعد از تست های نهایی توسط مشتری و تیم باشگاه اپلیکیشن و برطرف کردن تمامی مشکلات احتمالی پروژه آماده تحویل خواهد بود.در این مرحله به درخواست مشتری پروژه در استورهای مختلف از جمله گوگل پلی،بازار و استورهای اپل ایرانی بارگذاری خواهد شد.در این مرحله اپلیکیشن آماده استفاده است.

1تحقیق و ترسیم پلن اپلیکیشن

بعد از عقد قرارداد اولین مرحله،طراحی پلن اپلیکیشن است.در این بخش به بررسی امکانات مورد نیاز و آنالیز کامل رقبا پرداخته می شود تا در مراحل بعدی بتوان یک اپلیکیشن جامع و رقابتی طراحی کرد.تمامی آنچه اپلیکیشن شما نیاز دارد در این بخش ترسیم خواهد شد تا با یک نگاه کلی طراحی گرافیک شروع شود

3تست نهایی و تحویل

بعد از تایید نهایی گرافیک و اصلاحیه توسط شما،باشگاه اپلیکیشن شروع به برنامه نویسی اپلیکیشن در پلتفرم های مختلف خواهد کرد.در نهایت در سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید و IOS خروجی گرفته شده و برای تست اولیه برای مشتری ارسال خواهد شد.

5بازاریابی و کمک به جذب مشتری

بطبیعتا زمانی که اپلیکیشن شما در استورهای مختلف بارگذاری می شود نیاز به روش هایی برای جذب مشتری اولیه است.در این قسمت تیم باشگاه اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد که در سریع ترین زمان ممکن مشتریانی جذب کنید.همچنین در ادامه می توانید از خدمت مشاوره اپلیکیشن در حوزه بازاریابی نیزاستفاده کنید.

درخواست مشاوره

اگر احتیاج به راهنمایی دارید شماره خود را ثبت کنید تا کارشناسان باشگاه اپلیکیشن با شما تماس بگیرند.

برخی از نمونه کارهای اپلیکیشن

اپلیکیشن سی تلکام

فروشگاه گوشی
به سفارش شرکت سی تلکام
اندروید و آی او اس
پابلیش: گوگل پی
زمان ساخت: 35 روز

اپلیکیشن پارک 724

سوپرمارکت آنلاین
به سفارش جناب آقای اسکندری
اندروید و آی او اس
پابلیش: گوگل پی
زمان ساخت: 35 روز

اپلیکیشن خشکشویی

خدمات خشکشویی
استارت آپ
اندروید و آی او اس
پابلیش: گوگل پی
زمان ساخت: 35 روز

اپلیکیشن مجله خلاقیت

مجله خلاقیت
به سفارش نگاه نوین
اندروید و آی او اس
پابلیش: گوگل پی
زمان ساخت: 35 روز

اپلیکیشن تیکسان بار

خدماتی حمل و نقل
به سفارش تیکسان بار
اندروید و آی او اس
پابلیش: گوگل پی
زمان ساخت: 35 روز

اپلیکیشن ورزشگاه

پیش بینی و نتایج زنده فوتبال
استارت آپ
اندروید و آی او اس
پابلیش: گوگل پی
زمان ساخت: 35 روز

اپلیکیشن آرامیا

مدیتیشن
به سفارش محمد پیام بهرامپور
اندروید و آی او اس
پابلیش: گوگل پی
زمان ساخت: 35 روز

اپلیکیشن فهیم انگلیش

آموزش زبان
به سفارش محمد منصوری
اندروید و آی او اس
پابلیش: گوگل پی
زمان ساخت: 35 روز

اپلیکیشن سی تلکام

فروشگاه گوشی
به سفارش شرکت سی تلکام
اندروید و آی او اس
پابلیش: گوگل پی

هزینه ساخت اپلیکیشن مارکت پلیس

هزینه طراحی اپلیکیشن چندفروشندگی

بسته وردپرس پایه

Basic Wordpress Plan
  • تمامی امکانات پلن پایه
  • زمان تحویل:۳۰ روز کاری
  • پنل ادمین وردپرس
  • نسخه اندروید و iOS
  • انتشار در گوگل‌پلی و استور اپل

بسته وردپرس پیشرفته

Advanced Wordpress Plan
  • امکانات پلن پایه‌+‌پیشرفته
  • زمان تحویل:۴۰ روز کاری
  • پنل ادمین وردپرس
  • نسخه اندروید و iOS
  • انتشار در گوگل‌پلی و استور اپل

بسته لاراول پایه

Basic Laravel Plan
  • تمامی امکانات پلن پایه
  • زمان تحویل:۴۰ روز کاری
  • پنل ادمین اختصاصی
  • نسخه اندروید و iOS
  • انتشار در گوگل‌پلی و استور اپل

بسته لاراول پیشرفته

Advanced Laravel Plan
  • امکانات پلن پایه‌+‌پیشرفته
  • زمان تحویل:۵۵ روز کاری
  • پنل ادمین اختصاصی
  • نسخه اندروید و iOS
  • انتشار در گوگل‌پلی و استور اپل

پاسخ به برخی از سوالات

خیر به هیچ عنوان،وب ویو همانطور که از اسمش پیداست نسخه نمایشی از وب است اما باشگاه اپلیکیشن همه اپلیکیشن ها را بصورت نیتیو طراحی می کند و در دو نسخه اندروید و آی او اس ارائه می دهد.نسخه های وب ویو را غالبا نمی توانید در استورهای اپلیکیشن آپلود کنید اما تمامی نسخه های ارائه شده توسط تیم باشگاه اپلیکیشن در استورهای مختلف آپلود خواهد شد.
بله.از آنجا که نباید بین مشتریان خود تفاوتی قائل شوید تیم ما حتما هر دو نسخه اندروید و آی او اس را به شما تحویل خواهیم داد.همچنین برای تحویل اپلیکیشن IOS هیچ هزینه ی اضافه ای دریافت نخواهد شد.همچنین بعد از تحویل نهایی اپلیکیشن ها تیم ما آنها را برایتان در استورهای معتبر بارگذاری خواهد کرد.
در پلن های مختلف پشتیبانی بصورت 6 ماه و یکسال بصورت رایگان ارائه خواهد شد.در طول این زمان اگر اپلیکیشن شما نیاز به آپدیت داشته باشد در کمترین زمان توسط تیم ما انجام خواهد شد و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.توجه داشته باشید تمامی اپلیکیشن هایی که توسط باشگاه اپلیکیشن طراحی می شود قابلیت توسعه و افزودن امکانات جدید را خواهند داشت و افزودن امکان جدید جزو خدمات پشتیبانی رایگان نیست و آن امکان به خصوص به صورت جداگانه محاسبه خواهد شد.
بله،تمامی اپلیکیشن هایی که توسط تیم باشگاه اپلیکیشن طراحی می شود امکان افزودن امکانات مختلف را خواهد داشت.طبیعتا از زمانیکه بازاریابی اپلیکیشن را شروع می کنید ممکن است ایده های جدیدی به ذهن شما برسد یا به درخواست کاربرانتان بخواهید بخش هایی را اضافه کنید که همه این موارد توسط تیم ما انجام خواهد شد.
هنگام ثبت سفارش و عقد قرارداد 40 درصد مبلغ تعیین شده را پرداخت خواهید کرد.در ادامه کار و دریافت گرافیک و مراحل دیگر که در بالا کامل توضیح داده شده است دو قسط 30 درصدی دیگر توسط شما پرداخت خواهد شد.توجه داشته باشید که 30 درصد پایانی بعد از تحویل نهایی و شروع بازاریابی اپلیکیشن دریافت می شود.
بله.اگر تمایل داشته باشید علاوه بر لینک مستقیم اندروید در استورهای مختلف آپلود شود این کار در سریع ترین زمان ممکن در گوگل پلی و استورهای اپل ایرانی مثل سیبچه،آی اپس و ... قرار خواهد گرفت.
تمامی اپلیکیشن ها بصورت کاملا اختصاصی و متناسب با نیاز شما برنامه نویسی خواهد شد و به هیچ عنوان اپ ساز آماده نیست.از شروع کار که ترسیم پلن و طراحی گرافیک است بصورت اختصاصی برای کسب و کار شما طراحی و اجرا می شود و در ادامه که برنامه نویسی سمت بک اند و فرانت اپلیکیشن است نیز برنامه نویسی بصورت اختصاصی انجام خواهد شد.
هیچ محدودیتی در تعداد کاربر و مشتریان اپلیکیشن شما وجود ندارد و تیم باشگاه اپلیکیشن دیتابیس و کدنویسی را بصورت کاملا بهینه اجرا خواهد کرد.اما با افزایش مشتریان و کاربران اپلیکیشن اگر سرور مناسبی برای اپلیکیشن انتخاب نکرده باشید ممکن است که نیاز باشد آن را ارتقا دهید.در شروع تیم ما سرور مناسب را به شما پیشنهاد خواهد کرد و هر زمانی که نیاز به ارتقا سرور باشد این کار توسط باشگاه اپلیکیشن انجام خواهد شد.

جدیدترین مقالات
در مورد طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بیشتر بدانید

نظرات مشتریان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هذف بهلود ابزارهای کاربری می باشد.
شاید شرکتهای بسیاری در زمینه طراحی و راه اندازی وبسایت ها و اپلیکیشن با قابلیتهای بالا وجود داشته باشد اما مطمئن هستم پاسخگویی و پشتیبانی متعهد، پیگیر و دلسوز در هر شرکتی وجود ندارد. باشگاه اپلیکیشن به نظر من علاوه بر تخصص در پاسخگویی و پشتیبانی نیز بسیار عالی است.
حسام امانی - فعال حوزه استارت آپ
همکاری با شرکت باشگاه اپلیکیشن یکی از تجربه های بسیار خوب کاری بنده بود. به روز بودن، برخورداری از دانش علمی، شناخت نیازها و کلیدهای تبلیغاتی،احترام به نظر مخاطب، مسئولیت پذیری و ارائه خدمات کامل بخشی از مزایای باشگاه اپلیکیشن می‌باشد.به شخصه همکاری با این شرکت را به همه دوستان پیشنهاد می کنم.
سمیه رحمانیان - وکیل پایه یک دادگستری
همکاری با باشگاه اپلیکیشن یکی از بهترین تجربیات حرفه‌ای شرکت ما بود. سرعت و دقت طراحان و برنامه‌نویسان این شرکت در کنار مسئولیت پذیری و سعی در جهت جلب رضایت مشتریان، عواملی هستند که باعث متمایز شدن این شرکت می شود.
مریم توسلی - مدیر مزون ملودی
توی مقایسه ای که با حدودا 10 شرکت تاپ انجام دادم،حجم امکانات و کارایی و مخصوصا قیمت واقعا عالی است بهتون تبریک میگم.
علی شیرزادی - تهیه کننده تلویزیون
خیلی وقت بود که دنبال یه راه ساده واسه درست کردن اپلیکیشن برای سایتم بودم که طراحیش شکلی باشه که دلم میخواد، چون سایت من وردپرس و محدودیت زیادی داره. از طرفی مجبور نباشم سایتم را دوباره بنویسم و هزینه کنم .برا همین با شناخت باشگاه اپلیکیشن همه ی مشکلاتم حل شده البته قیمت مناسبی هم داره که واقعا نسبت به کارایی فوق العاده به صرفه ست.خسته نباشید میگم به باشگاه اپلیکیشن.
محمدعلی حسینی - مدیر تبلیغات نوآوران